חברה לקידום מכירות

חברה לקד"מ ושיווק חוויתי – מהו קד"מ?

מהלכי שיווק מתחלקים באופן רחב ל-2 תתי קטגוריות:

  1.  ATL – (מעל הקו) טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות וכו'
  2.  BTL – (מתחת לקו) קידום מכירות ישיר לצרכן הסופי

כמו כן יש את השיווק באינטרנט, שחלקו נכלל בקטגוריית ה-ATL, פרסום להמונים (באמצעות סרטונים ביוטיוב למשל) וחלקו נכלל בתחום ה-BTL, באמצעות פנייה ישירה לגולשים מסויימים לפי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי וכדומה.

קד"מ – הינה הדרך השיווקית המגיעה ישירות לצרכן הסופי ומייצרת מגע בלתי אמצעי של מותג/חברה ע"י פעילות שטח ממוקדת.

מטרות העל של חברה לקידום מכירות:

נראות המותג – P.O.S (point of sale) מיתוג נכון בנקודות המכירה או במהלך הפעילות.

חווית הלקוח – הלקוח עובר חוויה אשר תחבר אותו עם המותג או החברה בחיבור רגשי.

כמות נגיעות – עקרון הגודל, ניסיון להגיע לכמות אינטראקציות גדולה וממוקדת עם הצרכנים.

הנעה לקניה – המטרה הסופית של כל חברה היא הגדלת נתח השוק שלה והגדלת המכירות

דרכים להשגת המטרות

  • פעילות שטח
  • מערכי מכירות
  • תערוכות
  • כנסים
  • טעימות
  • התנסות המוצר
  • פעילות חווייתית
  • מועדון לקוחות
  • פעילות פנים חברה
  • תוכנית יעדים

מהלך 360

מהלך הכולל את כל האמצעים על מנת למקסם את שיווק המוצר/מותג.

מהלך זה משלב בתוכו:

פעילות קד"מ-קלאסי, כנסים, תערוכות, פעילות טעימות וכו'.

פעילות פנים ארגונית – קידום המוצר בתוך החברה היצרנית. השגרירים הכי טובים הינם עובדי החברה.

פעילות דיגיטלית – פייסבוק, דפי נחיתה, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב, טוויטר, תוכן שיווקי באתרים וכו'.

פרינט – פוסטרים, דיוור ישיר, מודעות, מארזים וכו'.

פרסומות – רדיו, טלוויזיה, קולנוע, שלטי חוצות וכו'.

כיצד עובד המנגנון לקידום מכירות?

  1. קבלת בריף מהלקוח
  2. קריאייטיב
  3. ישיבת קריאייטיב מול הלקוח
  4. אישור הלקוח על רעיון נבחר
  5. הגשת הצעת מחיר לרעיון הנבחר
  6. קבלת אישור לקוח
  7. הפקה בפועל
  8. סיכום פרויקט

חברה לקידום מכירות – תפקיד פעילות קד"מ הינה לגרום תמריץ או הנעה לרכישת המותג/המוצר. קידום מכירות הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית כללית ונרחבת של מותג חלק נרחב וחשוב.

אנו בבנפיט מפעילים מערכי מכירות גדולים ומגוונים וזאת על מנת לספק ללקוח גירוי ומשיכה לעסק/מותג/חברה. בנוסף אנו מאמינים שפעילות קד"מ, שיווק חוויתי, מערכי מכירות, אינם אירועים חולפים והשפעתם צריכה להיות משמעותית וארוכת טווח.

בנפיט מאמינים כי מהלך של קידום מכירות מושלם מצריך השקעה רבה במחשבה, תכנון קפדני והתאמה מושלמת בין כלי הקד"מ הנבחרים ובין קהל היעד. רק כך נצליח להעצים את המוצר ולהשיג את המטרות שלקוחותינו הציבו בפנינו.