קידום מכירות

קידום מכירות – קד"מ

מנהלי שיווק רבים בוחרים לנתב נתח נכבד מתקציב הפרסום שלהם, לטובת קידום המכירות – זאת מתוך הבנה כי פעילות של קידום מכירות, תספק תוצאות מיידיות.
קידום מכירות או קד"מ הוא אחד מהכלים המצויים בארגז מנהלי השיווק והמכירות ומטרתו: לעורר ביקוש למוצר או לשירות ולהגביר את המודעות אליו. פעילות זו נעשית על פי רוב בשטח, במגע עם לקוחות וצרכנים.

פעילות קידום מכירות – קד"מ יעילה היא זו המפעילה כלים מתחומים משיקים, הממנפים זה את פעולתו של זה ומגדילים את עוצמת החשיפה למוצר. בין כלי קידום המכירות ניתן למנות:

פנייה ישירה אל הלקוח
פנייה ישירה אל הלקוח באמצעות דיוור ישיר, שיחת טלפון, הודעת דואר אלקטרוני או דיוורי קטלוג.

פניה פרונטאלית ללקוח
פנייה ללקוח באמצעות דוכני תצוגה, לדוגמא: עגלות המכירה בקניונים או דוכנים המוקמים ברשתות השיווק.

מוצרי קידום מכירות
מוצרים שמטרתם לקדם מכירות, כגון: מתנות במעמד הקנייה, מוצרים מוזלים, הטעמות מוצר ושילוב בין מוצרים אשר חולקים תחום מסוים ו/או קהל לקוחות בעל פרופיל דומה.

קידום מותג
קידום המותג עצמו כאמצעי לקידום סל מוצריו או שירותיו.

מבצע מכירות
מבצע שבמרכזו הורדת מחירים, מעניקים הטבה או הנחה. מבצעים אלו מקודמים על רצפת המכירה בנקודות המכירה.

בנפיט מאמינים, כי מהלך קידום מכירות מושלם מצריך השקעה רבה במחשבה, תכנון קפדני והתאמה מושלמת בין כלי הקד"מ הנבחרים ובין קהל היעד. רק כך נצליח להעצים את המוצר ולהשיג את המטרות שלקוחותינו הציבו בפנינו.