פרסום בנקודות מכירה

מחקרים מראים שכל צרכן כיום, נחשף מידי יום למאות ואלפי מסרים פרסומיים. בשל ריבוי המסרים השיווקיים שמקיפים אותנו, השפעתם עלינו הולכת ופוחתת. פרסום בנקודות מכירה לעומת זאת, הינו ממוקד, אפקטיבי ונגיש לצרכן בשלב קבלת החלטת הקניה הסופית. במחקרים אלו ניתן לראות כי למידע המתפרסם בנקודת המכירה יש השפעה עצומה על הצרכן, על החלטותיו ועל בניית נאמנותו למותג .למעשה, כ- 75 אחוזים מהחלטות הקניה מתבצעות בנקודת המכירה.

אנחנו ב – Benefit חברת קידום מכירות מאמינים שאם ברצוננו לסייע ללקוחותינו להגדיל את רווחיהם בנקודות המכירה, עלינו לבנות עבורם קמפיינים אפקטיביים, תוך התמקדות במסר אחד מרכזי ובולט, במוצר ובחוויה המתלווה אליו. באמצעות הידע והניסיון שלנו אנו יודעים ליצור את הפעילות הזאת, בליווי חוויתי, חכם וחדשני של הצרכן לכל אורך תהליך הקניה החל מהכניסה למרחב הקמעונאי ועד לרכישת המוצר.