קידום מכירות לעסקים

בעולם התחרותי של היום, יש צורך בכלי נשק שיווקיים מסוג אחר – גמישים, דינמיים, ומדידים. קידום המכירות לעסקים הוא בדיוק כלי נשק שכזה.

קידום מכירות לעסקים כולל קשת רחבה של כלים שיווקים, המאפשרים להגדיל מכירות ולעורר מודעות באופן מיידי. אנו, ב –  Benefit חברת קד"מ, מתמחים ביצירת מהלכי קידום מכירות אפקטיביים, תוך שימוש בתמהיל מדויק של כלי קידום המכירות, וביניהם:

  1. קידום מכירות באמצעות דיוור ישיר

דיוור ישיר פירושו, פניה ישירה אל הלקוחות שלכם באמצעות שיחת טלפון, הודעת דואר אלקטרוני, סמס, מכתב, וחלוקת עלונים לתיבות הדואר או ברחוב. יתרונה של שיטת השיווק הישיר הוא בתוצאות המיידיות שהיא משיגה. תחום זה מצריך מומחיות על רקע הגאות העולה בערוצי הדיוור הישיר מחד, ומאידך החקיקה בתחום שאוסרת על ניהול מהלכי דיוור ישיר מסוגים מסויימים ומתירה סוגים אחרים.

  1. שימוש במוצרים לקידום מכירות

מנהלי שיווק רבים בוחרים לקדם את המותג שלהם באמצעות מוצרי קידום מכירות לעסקים, עליהם ניתן להדפיס את לוגו המותג, או כל מידע שיווקי אחר. בין מוצרים אלה ניתן למנות: מוצרי טקסטיל, חפצים כגון דיסק און-קי, כוסות ומגנטים, וגם מוצרי נייר. השימוש במוצרים אלה הינו אפקטיבי גם בטווח ארוך, מאחר והמוצרים נשארים בביתו של הלקוח, ומזכירים לו באופן תמידי את קיומו של המותג.

  1. קידום מכירות באמצעות הגרלות, מבצעים ופרסים

כולנו אוהבים מתנות, ואכן, אחד מהאמצעים היעילים ביותר בקידום מכירות לעסקים הינו, חלוקת פרס או מתנה בעקבות רכישה. פרסים אלה עשויים להיות יקרי ערך, אך הצלחה רבה נרשמת גם למתן הטבות צנועות יותר, דוגמת: חלוקת מוצר חינם, החזר כספי במסגרת הגרלה או הנחה ברכישה חוזרת. בנפיט מנוסה בעריכת מבצעים חוצי קטגוריות בסניפי רשתות השיווק או הפארם, ותשמח לסייע לכם גם בתחום זה.