עבודה לפי אזור מגורים

עבודה בתחום המכירות: לעבוד קרוב לבית ולהרוויח מצויין

עולם המכירות כיום רווי בתפקידים מגוונים כגון: קידום מכירות, נציגי מכירות שטח, נציגי מכירות פרונטאליים, דיילי מכירות, נציגי מכירות טלפונים ועוד.

אחת הדרכים היעילות בחיפוש אחר עבודה הינה למצוא עבודה על פי אזור מגורים. זהו פתרון קל ונוח. יש משרות שלא תמיד אנו מודעים אליהן, ולכן אם נחפש לפי משרה ספציפית, אנו עלולים לפספס משרה אטרקטיבית יותר. בחיפוש כללי המשולב עם אזור המגורים, נוכל להיחשף לכלל המשרות הסמוכות אלינו, למקום מגורנו.

כל היתרונות שיש בעבודה באזור המגורים שלכם

היתרונות במציאת עבודה לפי אזור מגורים הינם בכך, שעבודה שקרובה לביתך, תקל על ההתניידות שלך. תוכל להגיע ללא פקקים, ללא נסיעה בקווים רבים של אוטובוסים ובפחות זמן. עבודה שקרובה למקום מגוריך תחסוך בהוצאות ותאפשר לך יותר גמישות בשעות העבודה.

כדי להתקבל לעבודה מסוג זה, אנו נקרא את קורות החיים שלך, ונזהה את הפוטנציאל. מיד לאחר מכן, באם עברת את השלב הראשוני, תוזמן לראיון עבודה. איננו מגייסים במרכזי הערכה, אנו מעדיפים לאתר את העובדים שלנו ולבצע ראיון אישי מולם.

חשוב לנו כי אנשי המכירות שלנו יהיו בעלי יכולת וורבאלית גבוהה, אסרטיביים, יחסי אנוש טובים, מועמדים אשר חשוב להם להצליח ולהתקדם. אנו מחפשים עובדים אחראים בעלי יכולת מכירתית.

ההכשרה בעבודה על ידינו , תקנה לך את הכלים להפוך לאיש מכירות ושיווק, הטוב ביותר.

חברת בנפיט תספק עבורך עבודה הקרובה לאזור מגוריך

אנחנו בבנפיט חברת קד"מ, משבצים עבודה לפי מקום המגורים ומעניקים לך את התנאים האופטימאליים על מנת להתקדם ולצמוח! אנו מפעילים מערך מכירות המונה כ-600 עובדים מתחומים שונים. אצלנו, תוכל למצוא עבודה בכל מקום בארץ, לקבל הכשרה ע"ח החברה, למצוא עבודה עם בונוסים, תנאים סוציאליים גבוהים ואווירה צעירה ודינאמית.