דוכנים בקניונים

ממקודים במכירה – כך מקדמים מכירות במאה ה- 21

 כאשר חברה גדולה מבקשת לקדם מכירות על ידי פנייה ממוקדת ללקוחות וכאשר היא מעוניינת להגיע בזמן קצר לאלפי אנשים, מומלץ לה להקים דוכנים בקניונים.

יתרונות קידום מכירה בעזרת דוכנים בקניונים:

  • מפגש עם אלפי עד עשרות אלפי אנשים ביום
  • בפריסה קטנה וחכמה משיגים תוצאות גדולות
  • יכולת פילוח ופנייה לקהלים שונים
  • מכירה פנים אל פנים
  • מכירות מיידיות וניתנות למדידה
  • שטח תצוגה גדול

הקניון – מרכז הבילוי החדש

הקניונים שינו את חוויית הקנייה ואת תרבות הצריכה בארץ. בכל יום עוברים בקניון ממוצע אלפי אנשים. הקניון הוא גן עדן לצרכנים: המון מותגים, מסעדות, סביבה מוארת, טמפרטורה נעימה, ללא בעיות חנייה. בשנים האחרונות הקניונים משנים את אופיים והופכים גם למרכזי בילוי ועניין מושכי קהל.

חברת בנפיט היא מהוותיקות והגדולות בארץ לקידום מכירות. החברה מתמחה גם בקידום מכירות על ידי הקמה של דוכנים בקניונים ומשיגה תוצאות מעולות בתחום.

קידום מכירות על ידי פריסה של דוכן או דוכנים בקניונים מתאים לחברות בסדר גודל ארצי, לבנקים, לקופות החולים וכדומה.

 מכירות בדוכנים בקניונים – חוסך מקום, זמן וכסף

בכמה קניונים צריך לפרוס דוכנים על מנת לקבל מכירה משמעותית?

באילו קניונים כדאי לפרוס דוכני מכירה?

אחד היתרונות הבולטים בהצבת דוכני מכירות בקניון הינה האפשרות להציג מוצרים גדולים ואף מאפשרים התנסות. לדוגמה אם יבואנית רכב מבקשת לקדם ולהגדיל מכירות, ניתן להציב בקניון מכונית אמיתית ונגישה שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לשבת בה, להרגיש ולהתרשם ממנה – מה שמאפשר להגדיל מאוד את פוטנציאל המכירה.

בעת ביצוע חשיבה על אופי המוצר הנמכר, בחברת בנפיט מבצעים פילוח מדויק של הקהל המתאים עבורו:

על מנת לפנות לקהל של צעירים למשל, כדאי יהיה להקים דוכן בקניון שיש בו תנועה ערה במיוחד של קהל צעיר. לעומת זאת, פנייה לקהל ברמה סוציו-אקונומית גבוהה תופעל בקניון הממוקם בסביבה יוקרתית.

ההחלטה באילו קניונים להקים דוכני מכירות למוצר מסוים חשובה מאוד להצלחת המכירות, וחוסכת זמן וכסף. בבנפיט מיומנים ומנוסים במכירות על מנת להבטיח שעל ידי פריסת מספר דוכנים מועט המפוזר באופן חכם ניתן להגיע לקהל גדול ולכסות אזורים נרחבים בארץ.

הדוכן בקניון מזוהה לחלוטין עם המוצר  

חברת בנפיט בונה ומספקת את האמצעים החזותיים הנדרשים עבור מכירה בדוכנים בקניונים, בהתאם לדרישות הלקוח. כך נוצרת זהות בין הדוכן למוצר העומד למכירה מבחינת מיתוג, צבעים, מוצרים נלווים, שילוט ומדי דיילי המכירות.

הכל מכוון על מנת להגדיל את המכירות במהירות וביעילות: אנשים עוברים כל העת סביב הדוכן, נעצרים להסתכל, להקשיב ולהתנסות. אנשים נוספים נמשכים לבדוק מה מציעים.

חברת בנפיט מציבה בדוכן עצמו את דיילי המכירות המקצועיים שלה. מכירה פנים אל פנים היא מורכבת ומחייבת ידע ומקצועיות. הדיילים עוברים הכשרה מוקפדת ומתאימה לפרויקט. הדוכן מאפשר ליצור קשר עין ואינטראקציה נעימה בין דיילי המכירות ללקוחות במטרה אחת: למכור מקסימום מוצרים בזמן קצר.

דוכנים בקניונים: קידום מכירות חכם

 בעת הפעלת הדוכן בקניון, דיילי המכירות של חברת בנפיט מדווחים למנהלי הפרויקט ולמטה החברה, כך שניתן לעשות התאמות נדרשות בזמן אמת במהירות וביעילות. הכל על מנת להגדיל ככל האפשר את המכירות. בסיום הפעלת הדוכן נמדדות תוצאות המכירות ונבנה גם מאגר נתונים של לקוחות חדשים.

חברה המעוניינת לבצע חשיפה ממוקדת של מוצר או שרות, ולמכור ממנו הרבה ומהר, מוזמנת לפנות ולהתייעץ עם חברת בנפיט אודות מכירה על ידי פריסת דוכנים בקניונים.